Gotta be the best

Hejhej, sommarveckorna är totalt grymma, många utekvällar och bortafrånhemmet nätter, det är alltså bara kanoners. Denna vecka egentligen P&L dock tack mig själv som sålde biljetten<3 . Idag tänkte jag mig att jag ska rulla ut i solen, typ nu, försöka bli lite brunis sådära, och lyssna på favoriten: Best Love Song.  I eftermiddag ska jag ut till Märsta på äventyr och kvällen har rätt att bli impulsiv.

Varför vaknade jag idag av att andras klockor pep(som redan åkt hemifrån) , telefonen ringde och samtidgt ringde det på dörren. Ja allt samtidigt.. sadface sisi.

Nu ut i solen o scchhhtteeeek. Eller först ska jag säga bästa komplimangen jag fick på ica:
Nån: I like youre skin.
Jag: ?
Nån: youre skin, lovely
Jag: skin?

Ni hajar, han gillade min hud. åååååhhhhhhh så snääälllll liksom?

Så; hejdå (sscchhhtteeeek)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0