"jag glömmer aldrig bort vad du gjort"

Hallå där, låt höra vad de senaste dagarna haft att bjuda på: I fredags dag vid poolen med några härliga classmates. På kvällskvisten blev det party in Stockholm på Sommar med Emelie o två stekiga grabbar, däckmode blev det istället hemma hos Emelie mot morgonkvisten. 5 av 5 på det. Lördagen blev då nästan lika härlig med reunion med gamla vänner på kvällen. Ordspråk att minnas ur Maggio: jag glömmer aldrig bort vad du gjort. Mycket värt att tänka på tycker jag.
Som jag förstår ja så måste det vara så jäkla intressant att läsa detta. Ja precis.
Nu ska jag duuuscha för att sedan keka middag o dra in till el stan för ännu en mysig kväll! :) Allt rullar på så att säga. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0