none of us were angels..

Såhär frän tjej den där Caroline Sofie Molly  från lördags då hon är ute med lilla hunden Chingis!

Rubriken är dagen till ära mycket viktig, då den är ur favoritlåten i alla titlar: Speeding Cars- Imogen Heap
Ja men som jag då nämnde i det förra inlägget var helgen mer än trevlig, vilket betyder; bra inför kommande vecka. Ännu bättre för kommande vecka är att på torsdag far jag med skolan till Nerja i Spanien. Kan inte bli så mycket. Träning hoppas jag på i massor, samt massor av sol! Åååh det blir bra hoppas jag, chillpill liksom.
Jag vill ju för fasiken ha nåt heeelt awesome att skriva, emil.blogg.se är den bästa i hela mitt liv<3 Han är mitt livs kärlek och han bloggar sååå underbart, roligaste människan jag känner. Trots att jag inte känner honom så känner jag honom, ah men den som läsar hajar! Han är bäst. Jag vet att han är den rätte.. Varenda en jag ska träffa ska efterlikna den pricken, awesome är enda ordet för mesen<3 kärleksförklaring check!
Nje verkar inte finnas annat kul här dårå, 0 roligt klet finns i hjärnan här då. ... Jag har i och för sig matte nationella imorgon, kommer att gå åt pipsvängen, så lika bra att inte tänka på det sådå. Nej det var inte heller kul klet. ... fast snart är det Gossip Girl, och jag tänker inte ens träna idag! Ja här är vi lata.
Med detta sagt; adjö för denna gång. Tack för ditt besök. Välkommen åter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0