Confused about how well I just know that these things Will never change for us at all

Hur gick då det där nationella provet undrar säkert aaaalla! Det gick åt skogen. Dock inga sura miner för det! Denna dag är bra. Slutade redan innan 11, så jag och min väninna Melie tog oss en mumsbit och promenixade ner till stan, för att investera min nye blåe vän: Fjällrävis kånken. Också på span efter neonfärger, då vi ska festa runt på skiva imorgon.
Jag lattjade på tåget hem med Molly, och strax ska jag ut på lite mer mys med Molly och Victoria. Som jag säger så är allt än så länge enligt planerna liksom. Kvällen kommer bli en packande kväll, strax Espanien JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0