har du sett min apa?

Hejhej såhär hjärndöd kommer jag vara imorgon<3

Ja jag är ju för fan körd, typ grillad, eldad, alltså.. typ bränt kött, så köttigt illa är det inför nationella imorgon. Jag blir lite leden av grejen att jag inte ens orkar plocka upp papprena som ligger i väskan, ca 3 meter ifrån sängen, där jag befinner mig (färdig med allt för sömn). Ja hur som, slutsatsen blir att sova, och nu blir jag ledsen igen, just bara för att papprena är räddningen för ett G, MEN dom är inte HÄR, och ja kommer ändå inte lära mig allt nu? Alltså blir slutsats nr 2: att jag skiter i det och sover... Mmm.. Skönt, med tanke på de ytterst få sovtimmarna denna natt. Det blir sova. Jag ser fan papprena, inte värt. Sova på duns nu, ja det blir fint. God natt på mig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

allt bra den här måndagen?:D

2011-05-16 @ 09:13:33
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0