Home sweet home

Hola como estas?
Nu är jag äntligen hemma i Sverige, där allt är som det ska vara, jätteskönt! Längtade verkligen hem ifrån det spanska lilla Nerja efter första veckan. Jätteskönt har jag haft det, topp väder över 30-strecket och sol mestadels, roliga aktiviteter, och nya bekantskaper och härliga vänner. Mycket var som jag önskade, annat inte som tänkt. Summa för det hela blir dock starkt över medel!
Som sagt så är det guld att vara hemma, sitter med spotify och Melissa Horn på, ännu ett guldkorn. Strax dags att jaga min egna kudde, ååh allt är så skönt just nu! :) Jättemånga pussar!

Kommentarer
Postat av: Emelie S

Med tanke på spanien har du ej lagt in bilderna på facebook från spanien eller från pool lekandet! ;) TIME!

2011-06-07 @ 21:57:00
Postat av: Emelie S

Med tanke på spanien har du ej lagt in bilderna på facebook från spanien eller från pool lekandet! ;) TIME!

2011-06-07 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0